021-65612535
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 6 بهمن 1400 در ساعت 36 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسکول یک تنی 

کلیه انواع باسکول یک تنی موجود در فروشگاه تجهیزات را می توانید در این بخش مشاهده کنید و بر اساس تنوع برندهای باسکول 1 تنی معرفی شده توسط ما محصول مورد نیاز خود را انتخاب و پس از بررسی های لازم خریداری کنید. دقت داشته باشید که در هر مرحله از بررسی تا خرید در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق شماره های اعلام شده در بخش تماس با ما و یا از طریق مشاوره آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

باسکول 1 تنی | فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع باسکول 1 تنی با بهترین قیمت

 

انواع باسکول 1 تنی

تنوع باسکول 1 تنی زیاد است. می توان از تمامی دسته ها نمونه ای با ظرفیت توزین 1 تن را در آنها یافت. برای مثال باسکول 1 تن دامکش یا باسکول 1 تن آویز از این نمونه ها هستند. انواع مکانیکی و دیجیتالی را نیز می توان به انواع باسکول 1 تنی افزود. انواع چرخ دار و بدون چرخ نیز یکی دیگر از تقسیم های باسکول 1 تنی خواهد بود. 

قیمت باسکول 1 تنی

در دیگر دسته بندی های باسکول به این مساله اشاره کردیم که شاخص ظرفیت توزین می تواند در قیمت تاثیر داشته باشد. اکنون با ثابت شدن یک ظرفیت بر روی باسکول 1 تنی، شاخص های دیگری مطرح می شود. معیارهایی همچون دیجیتالی بودن یا مکانیکی بودن. آویز بودن یا صنعتی بودن و دامکش بودن یا فروشگاهی بودن. 

باسکول 1 تنی چیست؟

باسکول 1 تنی باسکولی است با ظرفیت اندازه گیری وزن تا محدوده 1 تن، یا به عبارت دیگر 1000 کیلوگرم. باسکول 1 تن را می توان در انواع مختلف مشاهده کرد. از مصارف صنعتی تا فروشگاهی. اقبال متقاضیان بسیاری با باسکول 1 تنی بوده است و همواره از فروش خوبی بهره برده است.

باسکول 1 تنی نیکو  1000 کیلوگرمی
 
در حال حاضر باسکول 1000 کیلویی نیکو که تحت عنوان باسکول 1تن در بازار شناخته شده می باشد به عنوان یکی از اصولی ترین وزیبا ترین ومقاوم ترین  باسکول صنعتی در گروه تولیدی باسکول نیکو می باشد .باسکول یک تن  مقاومت وتحمل بارتا  1 تن یا همان 1000 کیلویی می باشد.باسکول دیجیتالی نیکو با توجه به ابعاد یک متر دریک متر این قابلیت را دارد.
کفه باسکول نیکو یک تن  فلزی بوده وبر روی شاسی زیر کفه کاملا محکم متصل گردید.
 
باسکول 1 تنی نیکو  در چند مدل ونمونه تولید وعرضه گردیده که نمونه های ان به شرح ذیل می باشد.
 
1-باسکول یک تن میدانی  و چرخدار نیکو که دارای در سه اندازه ارائه می شود.
2-باسکول یک تن کفی نیکو که دارای چهارپایه است و به صورت ثابت ارائه می شود.
 3-باسکول یک تن دامکش نیکو که قفس دار و پایه دار است.
 
نکته ای که باسکول نیکو به مشتریان خود در زمینه  باسکول دیجیتال  ارائه می نماید این است که در صورت بروز مشکل به هردلیلی باسکولدیجیتالی شما دچار نقص فنی گردید از دستکاری نمودن افراد غیر مجاز برای تعمیر باسکول دیجیتال نیکوجدا خودداری نمایید وبا تماس  بگیرید.دقت باسکول دیجیتال یک تنی نیکو  200 گرم می باشد . بدنه باسکول دیجیتال 1 تنی بسیار مقاوم بوده و باسکول دیجیتالی به دستگاهی اطلاق می گردد که دارای کفه ی توزین با ابعاد بزرگ به همراه نمایشگر باسکول دیجیتال می باشد که جهت استفاده در کارخانه ها و فروشگاه هایی می باشد که دارای مواد حجیم با وزن بالا هستند که با ترازو دیجیتال امکان توزین وجود ندارد و نیاز به استفاده از باسکول فروشگاهی یا  باسکول صنعتی می باشد تا کالا و مواد را به راحتی بتوان توزین نمود. باسکول فروشگاهی معمولا مصرف فروشگاهی داشته و به صورت ثابت یا به صورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرد .
 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()