021-65612535
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 5 بهمن 1400 در ساعت 16 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسکول 700 کیلویی 

 

همانطور که می دانید باسکول 700 کیلویی مدل های متنوعی دارد که هر کدام دارای مشخصات فنی مربوط به کارآیی شان هستند. هر تولیدکننده چندین مدل باسکول 700 کیلویی را وارد بازار می کند که روی هم رفته تعداد این باسکول زیاد می شود و بررسی آنها مشکل. در راستای این امر ما این صفحه را برای مشاهده کلیه محصولات باسکول 700 کیلویی برای شما کاربران محترم درست کرده ایم تا از سهولت در دسترسی به کالای مد نظرتان لذت ببرید.

باسکول 700 کیلویی | فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع باسکول 700 کیلویی با بهترین قیمت

دسته بندی باسکول 700 کیلویی آخرین دسته بندی بر اساس ظرفیت کمتر از یک تن یا 1000 کیلوگرم به حساب می آید. فراوانی این دسته چندان زیاد نیست. با این حال اغلب باسکول 700 کیلویی کارکردی صنعتی فروشگاهی دارد و عموما ساختار توزینش دیجیتال است. برای اطلاع از نحوه خرید و فروش باسکول 700 کیلویی با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمای خرید شما باشند. 

خرید و فروش باسکول 700 کیلویی

خرید و فروش باسکول 700 کیلویی در سایت اینترنتی نیکو  همراه با توضیح و شرح جزییات است. و یقینا می دانید که مطالعه جزییات و ویژگی های محصولات از مزیت های خرید اینترنتی به شمار می آید. 

انواع باسکول 700 کیلویی

باسکول 700 کیلویی از حیث انواع به نوع صنعتی یا فروشگاهی محدود می شود. این در شرایطی است که ظرفیت توزین دسته بندی باسکول 700 کیلویی از 700 تا 750 در نوسان است. می توان انواع چرخ دار و بدون چرخ این دسته از باسکول را نیز جزو انواع آن به شمار آورد. دیگر از انواع مکانیکی در این دسته بندی خبری نیست و تمامی باسکول ها دیجیتالی هستند. 

قیمت باسکول 700 کیلویی

قیمت باسکول 700 کیلویی بیش از یک میلیون تومان است. این پیش فرض می تواند تصوری از قیمت پایه باسکول 700 کیلویی به دست دهد. وجود قابلیت هایی مانند نمایشگر LED با مجهز بودن به چاپگر و اتصال بی سیم که امروزه در میان باسکول های دیجیتالی بسیار واج دارد، بر قیمت باسکول 700 کیلویی خواهد افزود. 

باسکول 700 کیلویی چیست؟

آخرین ظرفیتی که می توان در یک فروشگاه برای باسکول دسته بندی کرد و کمتر از یک تن باشد، باسکول 700 کیلویی است. این باسکول توانایی توزین تا 700 کیلوگرم را دارد و برخی از مدل هایی که می توانند تا 750 کیلوگرم را هم اندازه بگیرند، در همین دسته بندی قرار دارند. 

ظرفیت این باسکول دیجیتال 700 کیلو می باشد .
 
دقت وحساسیت باسکول 700 کیلویی نیکو 100 گرم می باشد
 
ابعاد کفه باسکول 700 کیلو نیکو 85 در 75 سانتی متر می باشد .
 
نوع نمایشگر باسکول دیجیتال 700 کیلویی نیکو LED و دارای قابلیت محاسبه قیمت کالا را داراست .
 
از دیگر قابلیتهای باسکول دیجیتالی 700 کیلویی نیکو امکان شمارش قطعات و قطعه شماری می باشد ، البته باید این رادر نظر گرفت که برای استفاده از حالت قطعه شماری باید قطعا قطعات هم وزن باشد .
 
باسکول 700 کیلوگرم  نیکو دارای 4 عدد چرخ دایکاست می باشد .
 
باسکول دیجیتال 700 کیلو  دارای کابین محافظ نمایشگر می باشد تا در محیطهای که مستقیما زیر تابش نور خورشید هست و یا بارندگی از نمایشگر باسکول دیجیتالی محافظت نماید .جنس کفه باسکول دیجیتال 700 کیلو چرخ دار نیکو فلزی می باشد و برای محیطهای تجاری و صنعتی بسیار پر کاربرد است .قیمت باسکول 700 کیلویی چرخ دار نیکو در سایت باسکول نیکو موجود می باشد و شما میتوانید قیمت انواع باسکول دیجیتال در مدلهای مختلف را با هم مقایسه نموده و با توجه به نیاز کاری خود اقدام به خرید باسکول 700 کیلویی خود نمایید .باسکول دیجیتال 700 کیلویی نیکو دارای علامت استاندارد ملی ایران می باشد و همین امر نشان از کیفیت بالای باسکول دیجیتال نیکو می باشد .
 
باسکول 700 کیلویی دیجیتال نیکو دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .
 
توضیحات کلی باسکول 700 کیلو دیجیتال
 
ظرفیت باسکول دیجیتال : 700 کیلوگرم
 
دقت باسکول  : 100 گرم
 
ابعاد کفه باسکول دیجیتالی  : 85 در 75 سانتی متر
 
نوع کفه ترازو دیجیتال  : ورق فولاد
 
نشاندهنده باسکول : دارای قابلیت محاسبه قیمت و شمارش
 
دارای چرخ دایکاست و کابین محافظ نمایشگر
 
مناسب جهت استفاده در محیطهای تجاری و صنعتی  
 
 

هر چقدر شرکت ها بتوانند در طراحی و ساخت باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی از تولید کننده های معتبر الگو برداری کنند، محصولی بهتر به بازار عرضه خواهند داشت.
باسکول میدانی همانند دیگر باسکول ها از طراحی و ساختار خاصی برخوردار بوده که تولیدی ها باید آن را مد نظر داشته باشند. زیرا اگر کیفیت مطلوب باسکول میدانی را مورد توجه قرار ندهیم، طبیعتا مصرف کننده ها نمی توانند آن طور که باید از آن بهره گیرند.
با توجه به این موضوع شرکت های تولیدی داخلی همیشه سعی در طراحی باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی مطابق با تولیدات جهانی داشته و محصولات خود را با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می دارند.

 

باسکول میدانی و ترازو میدانی چرخ دار از جمله باسکولهای دیجیتال سبک هست که به صورت مداوم از آنها استفاده شده و باید عمر مفیدی داشته باشند. به همین دلیل اغلب خریداران هنگام تهیه باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی دقت زیادی کرده تا بهترین آنها را تهیه کنند.

باسکول چرخدار میدانی:

باسکول چرخدار میدانی به ترازو میدانی نیز نامیده می شود. بدلیل استفاده از چرخ های پاترولی یا دایکاست، حمل بار نیز بصورت مقطعی نیز انجام می شود.

انواع باسکول چرخ دار میدانی و تره باری:

باسکول های چرخ دار میدانی تره باری با ابعاد متفاوت و ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می شوند.

ابعاد و ظرفیت ترازو میدانی هنگام مشاوره بر اساس نیاز مشتری تعیین و سپس با قیمت باسکول مربوطه به فروش می رسد.

قیمت باسکول چرخدار میدانی:

شاید قیمت باسکول ارزان و کم گارانتی بتواند برخی افراد را برای خرید وسوسه کند، اما بی تردید کیفیت اهمیت زیادی داشته و انتخاب بهترین محصول از سوی خریداران بسیار مورد توجه است.

قیمت انواع باسکول میدانی در وب سایت حاضر بروز شده و در اختیارتان قرار می گیرد. فروش آنلاین انواع باسکول دیجیتال میدانی چرخدار با توجه به کمبود وقت و بدلیل سرعت بخشیدن به خرید مشتریان، انجام می شود.

 

قیمت بهترین باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی

شاید قیمت باسکول ارزان و کم گارانتی بتواند برخی افراد را برای خرید وسوسه کند، اما بی تردید کیفیت اهمیت زیادی داشته و انتخاب بهترین محصول از سوی خریداران بسیار مورد توجه است.

 چرا بسیاری از غرفه های تره بار باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی را ترجیح داده و آن را با بهترین کیفیت خریداری می کنند؟ آیا از این تولیدات می توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد؟

باسکول میدانی را شرکت ها با ظرفیت های متفاوت تولید می کنند. به این ترتیب هر خریدار می تواند با در نظر گرفتن نیاز خود اقدام به خرید باسکول کند.
باسکول های ۷۰۰ کیلویی که دلیل داشتن حجمی مناسب و ظرفیت مطلوب یکی از بهترین انتخاب ها برای فعالان بازار می باشد. به طوری که شرکت های مختلف سعی در خرید و بهره گیری از بهترین نوع آنها دارند. از آنجا که باسکول های ۷۰۰ کیلویی را شرکت های مختلف تولید می کنند، توجه به برند آنها نیز مهم می باشد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()