021-65612535
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 4 خرداد 1401 در ساعت 27 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید قطعات باسکول دیجیتال چه نکاتی مهم است؟

آنچه در این مقاله می خوانید .....

قطعات باسکول دیجیتال صنعتی یا جاده ای 
صفحات پلاتفرم باسکول صنعتی و جاده ای
 
 
خرید و فروش قطعات باسکول

آیا می دانید که برای خرید قطعات باسکول های دیجیتال، چه صنعتی و چه جاده ای، نکات مهم مورد توجه چیست؟ قطعات باسکول دیجیتال شامل لودسل باسکول، نمایشگر باسکول، جعبه تقسیم و پرینتر در صورت تمایل می باشد.
وقتی صحبت از قطعات باسکول های دیجیتال پیش می آید، اولین سوال در ذهن همه این است که چه وسیله یا دستگاهی هستند که در نهایت باید به خرید آنها توجه خاص بنماییم.

قطعات باسکول دیجیتال صنعتی یا جاده ای:

قطعات باسکول صنعتی یا جاده ای، به صورت کلی از نوع الکترونیکی هستند.
انواع لودسل های دیجیتال و نیمه دیجیتالی مختلف، نمایشگرهای متفاوت از معمولی تا پرینتردار و رله دار، جعبه تقسیم، پرینتر های سوزنی و حرارتی، پیچ و مهره و کابل و … است.

صفحات پلاتفرم باسکول صنعتی و جاده ای:

حال صفحات باسکول های صنعتی و جاده ای است که هم از لحاظ سایز و هم از لحاظ جنس متفاوت می باشند و اصلا الکترونیکی نمی باشند.
در واقع بخش مکانیکی تولید و نصب دستگاه را تشکیل می دهند.در باسکول های دیجیتال جاده ای، فلز آهن، میلگرد و بتن و در باسکول های دیجیتال صنعتی بیشتر انواع اشکال فلز آهن به کار می رود.

 قطعات باسکول سبک 

قطعات باسکول سبک می تواند شامل شاسی و بدنه باسکول ، لودسل جانکشن باکس و نمایشگر باشد، که هر کدام از این قطعات ویژگی های خاص خود را دارند.

لودسل باسکول یکی از مهم ترین قطعات باسکول به شمار می رود که در خرید آن باید دقت کافی را داشته باشد که از برندهای معتبری مانند کلی ، زمیک و .... باشد.

نمایشگر باسکول نیز از قطعات مهم باسکول به شمار می رود که در انواع گوناگونی تولید شده اند، نمایشگر پرینتردار برای مواردی که نیاز به چاپ وزن و ... دارید. نمایشگر بی سیم که در مواقعی که شما نیاز به مشاهده وزن از جایی دورتر دارید. نمایشگر دوطرفه برای میادین تره بار ، نمایشگر سه ردیف ، نمایشگر قطعه شمار و .... که از انواع نمایشگر می باشند. و خریدار با توجه به نیاز خود باید نمایشگر مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()