021-65612535
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 16 اسفند 1400 در ساعت 45 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

باسکول پرینتردار 


باسکول پرینتردار دیجیتال نمونه ای از باسکول ها ی دیجیتال هستند که قابلیت چاپ اطلاعات مورد نیاز را دارند . در حقیقت این ویژگی مربوط به نمایشگر پرینتردار باسکول است که اصطلاحا باسکول پرینتردار نامیده می شود.

باسکول پرینتردار نیکو 

باسکول پرینتردار در مجموعه نیکو به تمامی باسکول های دیجیتال نسبت داده می شود چرا که کلیه باسکول های تولید شده در مجموعه نیکو قابلیت افزودن نمایشگر پرینتردار را دارند.

کاربرد باسکول پرینتردار نیکو 

باسکول پرینتردار در مواقعی که  شما نیاز به چاپ اطلاعات دارید کاربرد دارد. در فروشگاه ها ، دامداری ها ، مزغداری ها و کلیه مراکزی که نیاز به چاپ اطلاعات دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های باسکول پرینتردار 

امکان استفاده از باسکول پرینتردار  در مواقعی که برق نیست نیز امکان پذیر است و شما می توانید با باطری داخلی نمایشگر به کار خود ادامه دهید و برای شارژ مجدد کابل نمایشگر را به برق بزنید تا باطری داخلی شارژ گردد .

باسکول پرینتردار می تواند تک لودسل و یا چهار لودسل  باشد و لودسل به کار رفته در این باسکول دارای OIML استاندارد جهانی می باشد و موردتایید اداره استاندارد نیز می باشد.

گارانتی باسکول پرینتردار 

مدت گارانتی این باسکول پرینتردار 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش باسکول پرینتردار نیکو مادام العمر می باشد و اگر نیاز به تعمیرات ترازو داشتید با واحد خدمات شرکت تماس
بگیرید تا تعمیرکار باسکول پرینتردار مربوطه را به شما معرفی نمایند . 

ویژگی باسکول پرینتردار 

امکان گزارش گیری نیز بر روی این باسکول  پرینتردار وجود دارد و شما می توانید از فروش خود به صورت روزانه یا هفتگی و یا ماهانه گزارش تهیه نمایید و در بایگانی خود قرار دهید . 

نمایشگر باسکول دیجیتالی پرینتردار  قابلیت چاپ بارکد نیز برروی فاکتور در صورت نیاز مشتری را داراست . 

نور نشان دهنده باسکول دیجیتال پرینتردار  بسیار خوب بوده و در محیط های تاریک و محیط هایی که نور کم است به راحتی قابل مشاهده می باشد . 

نوع کاغذ به کار رفته در باسکول پرینتردار  از نوع حرارتی می باشد و دقیقا مشابه کاغذهای کارتخوان می باشد . 

نگهداری باسکول پرینتردار 

هر چند وقت یکبار کابل  نمایشگر باسکول پرینتردار  را از برق بکشید تا باسکول با باطری نیز به کار خود ادامه دهد و زود دچار خرابی نگردد . 

از کشیدن باسکول پرینتردار  بر روی زمین برای انتقال بار جدا خودداری کنید و حتما برای جابجایی دستگاه را کاملا از زمین بلند نمایید .

پس از اتمام توزین بار خود را از روی کفه باسکول دیجیتال پرینتر دار  بردارید و برای مدت زمان طولانی بار خود را روی کفه باسکول دیجیتالی قرار ندهید . 

از پرتاب بار با ضربه برروی کفه باسکول پرینتر دار جدا خودداری نمایید و تا حد امکان بار خود را به آرامی روی کفه قرار دهید .

قیمت باسکول پرینتردار
قیمت باسکول پرینتردار نیکو با توجه به توع باسکول متفاوت است و خریداران گرامی می توانند جهت خرید باسکول پرینتردار مورد نیاز خود با کارشناسان ما تماس بگیرند.
پیشنهاد ما به شما در رابطه با مقایسه قیمت باسکول پرینتر دار با سایر مدل های باسکول پرینتر دار این است ابتدا از سایت ما بازدید نمایید و ضمن بررسی سایر مدل ها با توجه به نیاز کاری خود اقدام به خرید باسکول دیجیتالی پرینتردار مد نظرتان نمایید . 

خرید باسکول پرینتردار 

جهت خرید باسکول پرینتردار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا اینکه باسکول مورد نظر خود را از طریق سایت باسکول نیکو سفارش دهید.

ارسال نظر

جواد قاسمی :
0 0
باسکول پرینتر 500کیلویی میخوام
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()