021-65612535
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 دی 1400 در ساعت 47 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش عمده باسکول

خرید عمده باسکول 

خرید باسکول از کارخانه 

 

در مجموعه باسکول نیکو فروش عمده باسکول انجام می شوند ومتقاضیان خرید عمده باسکول می توانند با تماس با کارشناسان ما جهت خرید عمده باسکول اقدام کنند.

عمده فروشی چیست؟

عمده فروش یک شرکت یا شخصی است که محصولات را به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری و به خرده فروشان می‌فروشد. چه بخواهید به صورت آنلاین بفروشید و چه از طریق فروشگاه خرده فروشی، اگر خودتان محصولی تولید نمی‌کنید باید کالاهایی را برای فروش از منبع دیگری تهیه کنید. اگرچه ممکن است بتوانید مستقیما از تولیدکننده خرید کنید اما به احتمال زیاد به دلیل شرایط سخت ارتباط گرفتن با کارخانه‌ها یا نداشتن امکان سفارش در حد حداقل سفارش برای خرید عمده از کارخانه مورد نظر، از عمده فروش خرید خواهید کرد.

یک عمده فروش باسکول  اساسا یک واسطه بین یک تولیدکننده و یک شرکت خرده فروشی است. عمده فروشان مقادیر زیادی از محصولات را با قیمت پایین‌تری به صورت عمده از کارخانه‌ها خریداری یا مستقیما از یک کشور خارجی وارد می‌کنند و آنها را به خرده فروشان یا کسب‌وکارهای دیگر می‌فروشند که آنها هم کالاهای خریداری شده به صورت عمده را در سایت‌های تجارت الکترونیکی فروشگاه‌های فیزیکی خود می‌فروشند معمولا مشتریان خرده فروش‌ها مصرف‌کننده نهایی هستند.

در حالی که متداول‌ترین نوع عمده فروشی بین تولیدکنندگان و خرده فروشان است اما تعداد زیادی از عمده فروشان به عمده فروشان دیگر می‌فروشند. یک عمده فروش ممکن است مواد اولیه را برای تولید کالا به کارخانه‌ها بفروشد یا از کارخانه‌ها خرید عمده انجام دهد و آنها را به کسب‌وکارهای دیگر بفروشد.

خرید عمده باسکول از کارخانه چیست؟

خرید عمده  باسکول از کارخانه زمانی اتفاق می‌افتد که شما بخواهید برای داشتن صرفه‌جویی در مقیاس، کالا مورد نظر خود را مستقیما به صورت عمده از کارخانه سفارش دهید.

برای سفارش مستقیم از کارخانه حجم سفارش شما باید بزرگتر از آنچه که خرده فروش‌ها از عمده فروشان می‌خرد باشد و معمولا کارخانه‌ها یک حداقل سفارشی برای این منظور دارند و همچنین بسته به حجم خرید شما تخفیفات و شرایط‌شان به صورت پلکانی به نفع شما می‌شود. یعنی با خرید بیشتر، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید و احتمالا از شرایط پرداخت بهتری هم برخوردار خواهید شد.

بسیاری از شرکت‌ها و عمده فروش‌ها برای این صرفه‌جویی در مقیاس و کسب سود بالا ترجیح می‌دهند به صورت مستقیم و از خود کارخانه خرید داشته باشند. توجه داشته باشید در خرید عمده از کارخانه دقت کنید که شرایط نگهداری و ظرفیت لازم برای انبار کردن کالاهای مورد نظر را داشته باشید.

 ۷ دلیل برای خرید عمده از کارخانه به طور مستقیم و بدون واسطه

 

راهکار نوین فروش عمده کالا

خوب تا اینجا کار عملا با مفهوم عمده فروشی و خرید عمده از کارخانه‌ها را آشنا شدیم. اما یادتان باشد دیگر فروش به سبک قدیم و سنتی کارساز نیست و روش‌های دیگری باید برای رشد و موفقیت خود پیدا کنید یکی از این روش‌ها فروش عمده اینترنتی و آنلاین است.

فروش عمده اینترنتی چیست؟ 

فروش عمده اینترنتی به مجموعه‌ای از سیستم‌های نرم افزاری یکپارچه و متصل به هم اطلاق می‌شود که شما با استفاده از آن سیستم‌ها، فروش عمده خود را به صورت اینترنتی و آنلاین مدیریت می‌کنید.

با توجه به اینکه فروش عمده  باسکول نسبت به فروش خرد پیچیده و سخت است و همچنین دارای قوانین و استانداردهای تجاری است مدیریت کردن آن ابتدا سخت به نظر می‌رسد. در حالی که اگر این سیستم درست پیاده‌سازی شود می‌تواند شما را در مدت خیلی کوتاهی کاملا از همکاران و رقبای تجاری‌تان متمایز سازد. 

 

۶ دلیل برای خرید عمده  باسکول از کارخانه

فرقی نمی‌کند که یک محصول و یا باسکول را خریداری کنید یا ۵۰۰ دستگاه، شما میتونید این سفارش کالا را از تولید کننده، خرده فروش یا توزیع کننده را انجام دهید. اگرچه هر سه گزینه مزایای خاصی را شامل می‌شوند، اما خریدهای مستقیم کارخانه‌ای معمولاً مزایای بیشتری نسبت به سایر موارد با واسطه دارند. خرید عمده از کارخانه این شانس را به شما می‌دهد که بتوانید یک محصول را با هزینه بسیار کمتری تهیه کنید. همچنین ممکن است به مدل‌ها یا انواع دیگری از آن محصول نیز بتوانید دسترسی پیدا کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که خرید مستقیم و عمده از کارخانه را به دیگر روش‌های خرید ترجیح دهید. در ادامه این ۶ دلیل را برای شما بازگو خواهیم کرد:

۱- قیمت حداقلی باسکول اصلی‌ترین دلیل خرید عمده از کارخانه:

خرید کردن باسکول به صورت مستقیم از کارخانه حتی اگر به صورت  خرید عمده باسکول نیز نباشد قیمت نهایی محصول را بسیار کاهش می‌دهد چون هیچ واسطه‌ای در میان نخواهد بود.خرده فروشان و توزیع‌کنندگان هزینه‌های زیادی دارند که آن را به قیمت نهایی محصول اضافه می‌کنند و همین امر هم باعث می‌شود قیمت خرید یک محصول بالاتر برود.

این افراد علاوه بر اضافه کردن هزینه حمل و نقل و همچنین انبارداری و غیره… هزینه تبلیغات خودشان را نیز در محصول دخیل می‌کنند

۲- احتمال خسارت در حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند:

در خرید عمده باسکول از کارخانه محصول مستقیم از کارخانه به محل درخواستی شما ارسال می‌شود، در حقیقت حمل و نقل یکبار اتفاق می‌افتد. این درحالی است که همین پروسه حمل‌نقل در خرید از خرده فروشان و توزیع کنندگان تعداد دفعات بیشتری دارد که همین مورد هم احتمال خسارت به محصول در هنگام حمل و نقل را افزایش می‌دهد.

یکبار باسکول به انبار خرده‌فروش می‌رود، این امکان وجود دارد که از آنجا نیز یکبار به یک مغازه فرستاده شود و بعد از خرید هم به محل درخواستی خریدار ارسال خواهد شد. پس احتمال خسارت در این حالت ۳ برابر می‌شود.

۳- افزایش زمان استفاده در محصولاتی که تاریخ انقضاء دارند:

محصولات و کالا‌هایی هستند که تاریخ انقضاء دارند. در این نوع محصولات بهترین روش برای خرید، خرید عمده از کارخانه است چراکه در این روش شما جدیدترین محصولات را دریافت کرده و زمان لازم برای مصرف آن زیادتر خواهد بود.

اگر از خرده‌فروشان این محصولات را دریافت کنید این امکان وجود دارد که زمان زیادی از خرید آن‌ها از کارخانه گذشته باشد و زمان شما برای استفاده از آن محصول بسیار کمتر باشد. محصولاتی مانند مواد خوراکی، بهداشتی، آرایشی و باتری اینگونه هستند.

۴- احتمالی خراب بودن باسکول بسیار کمتر است:

زمانی که شما از یک خرده فروش محصولی را خریداری می‌کنید احتمال خرابی آن به دلیل قرار گرفتن در شرایط زیر بالاتر میرود:

  • شرایط مختلف آب و هوایی
  • قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید
  • زمان زیاد ماندن محصول در انبار
  • حمل و نقل‌های فراوان

این مشکلات در خرید محصول به صورت مستقیم از کارخانه باسکول وجود ندارد. چراکه محصول تولید شده به صورت مستقیم به شما تحویل داده خواهد شد.

۵- وجود امکان شخصی‌سازی و اضافه نمودن وسایل جانبی:

یکی از مزیت‌های خرید عمده باسکول از کارخانه همین مورد است. در برخی از محصولات این امکان وجود دارد که بتوانید آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهید (امکانی را از آن کم کنید و یا به آن وسیله یا امکانات جانبی اضافه کنید). این کار فقط در کارخانه‌های تولید می‌تواند اتفاق بیفتد.

۶- دسترسی به محصولات بیشتر و جدیدتر:

قطعاً در هنگام خرید مستقیم از کارخانه شما می‌توانید به تمامی محصولات از محصولات جدید گرفته تا پروداکت‌های قدیمی دسترسی داشته باشید این درحالی است که در خرده فروشی فقط محصولی که خرده‌فروش تهیه کرده است را می‌توانید خریداری نمایید.

به صورت خلاصه خرید عمده باسکول از کارخانه مزایای بسیاری را به همراه دارد که ۶ مورد از آن‌ها را برای شما برشمردیم. البته امروزه این کار به صورت آنلاین نیز انجام می‌شود که مزیت‌های این روش خرید را بسیار بیشتر می‌کند.

جهت خرید عمده باسکول می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()